Aktualności

Pierwsze badanie prasowe eyetrackingowe w segmencie trade.

14/11/2011

W październiku br. GRUPA IQS na zlecenie wydawcy magazynu „Handel” przeprowadziła badania eye-track: pomiar uwagi w trakcie naturalnego czytania czasopisma, mierzony za pomocą specjalistycznej aparatury śledzącej wzrok Tobi Glasses.

Jest to pierwsze badanie tego typu przeprowadzone w segmencie pism trade’owych. Celem badania była analiza dopasowania czasopisma do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej, ocena czasopisma „Handel” przez jego czytelników oraz analiza postrzegania reklam w magazynie. Do próby dobrano losowo właściciele niezależnych sklepów detalicznych branży spożywczej lub spożywczo-przemysłowej, samodzielnie decydujący o zatowarowaniu półek. Badanie przeprowadzono na wrześniowych wydaniach 3 tytułów: „Handel”, „Wiadomości handlowe” i „Poradnik Handlowca”.

 

NEWSLETTER

Chcesz być informowany o nowościach w serwisie? Zapisz się do naszego newslettera!

SUPPORT MEDIA SP. Z.O.O

al. Jerozolimskie 107, 02-011 Warszawatel.: +48 22 312 40 00
e-mail: info@supportmedia.pl REGON 142232281

Mediateam Projekty UE
UE

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w waszą przyszłość

Zapamiętaj mnie

jeśli jeszcze nie masz loginu skontaktuj się z działem brokerskim

kliknij tutaj