Aktualności

Platforma PostBuy – koniec z kartonami pełnymi egzemplarzy dowodowych.

12/01/2012

Z nowym rokiem wprowadzamy na rynek nowy standard obsługi pozakupowej kampanii reklamowych. Nasza platforma PostBuy przyspiesza i porządkuje proces weryfikacji kampanii, dając natychmiastowy dostęp do egzemplarzy dowodowych. Nasi Klienci będą mieć dostęp do pełnej analizy post buy wraz z e-wydaniami magazynów użytych w kampaniach, które zaplanowali.

Takie rozwiązanie pozwoli usprawnić i przyspieszyć kwestię rozliczeń kampanii prasowych, jak również da możliwość pełnej i przejrzystej archiwizacji aktywności Klienta, monitoringu wydatków i raportowania zarządczego. W praktyce Platforma PostBuy zastąpi stosy dowodówek, opasłe archiwa, z których korzystanie wymaga wielkiej determinacji oraz umożliwi analizowanie danych historycznych. Narzędzie to, obok PressPlannera oraz pressCRM stanowi uzupełnienie instrumentów optymalizacji kampanii w prasie, w oparciu o które realizujemy projekty dla swoich Klientów.

Więcej...

 

Pierwsze badanie prasowe eye-track w segmencie trade.

20/12/2011

W październiku br. GRUPA IQS na zlecenie wydawcy magazynu „Handel” przeprowadziła badania eye-track: pomiar uwagi w trakcie naturalnego czytania czasopisma, mierzony za pomocą specjalistycznej aparatury śledzącej wzrok Tobi Glasses.

Jest to pierwsze badanie tego typu przeprowadzone w segmencie pism trade’owych. Celem badania była analiza dopasowania czasopisma do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej, ocena czasopisma „Handel” przez jego czytelników oraz analiza postrzegania reklam w magazynie. Do próby dobrano losowo właściciele niezależnych sklepów detalicznych branży spożywczej lub spożywczo-przemysłowej, samodzielnie decydujących o zatowarowaniu półek. Badanie przeprowadzono na wrześniowych wydaniach 3 tytułów: „Handel”, „Wiadomości handlowe” i „Poradnik Handlowca”.

Więcej...

 

Zmiana sposobu dystrybucji „Życia Handlowego”.

01/12/2011

Od styczniowego wydania dystrybucja imienna magazynu „Życie Handlowe” wzrośnie o 10 tysięcy sztuk i osiągnie pułap 50 000 egzemplarzy. Całkowity nakład magazynu wyniesie 70 000 egzemplarzy.

Czasopismo należy do segmentu prasy trade, zawiera informacje o najnowszych trendach rynkowych i nowych produktach, porady, sugestie o tym jak prowadzić sklep, zarządzać personelem, wybierać asortyment towarowy.

Więcej...

 

MIDA.Magazyn dla prawników w formie elektronicznej i drukowanej.

24/11/2011

Od 2012 roku wydawca MIDY zmienia podstawowy kanał dystrybucji treści redakcyjnych czasopisma na elektroniczny prezentowany na portalu www.e-mida.pl.

Dostęp do treści na stronie będzie dwustopniowy: ograniczony dla internautów niezarejestrowanych i pełny dla stałych czytelników. Dodatkowym wsparciem będzie cotygodniowy newsletter wysyłany na skrzynki mailowe czytelników. Jednocześnie nadal wydawana będzie wersja papierowa: jako kwartalnik w nakładzie 20 000 egzemplarzy.

Więcej...

 

Pierwsze badanie prasowe eyetrackingowe w segmencie trade.

14/11/2011

W październiku br. GRUPA IQS na zlecenie wydawcy magazynu „Handel” przeprowadziła badania eye-track: pomiar uwagi w trakcie naturalnego czytania czasopisma, mierzony za pomocą specjalistycznej aparatury śledzącej wzrok Tobi Glasses.

Jest to pierwsze badanie tego typu przeprowadzone w segmencie pism trade’owych. Celem badania była analiza dopasowania czasopisma do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej, ocena czasopisma „Handel” przez jego czytelników oraz analiza postrzegania reklam w magazynie. Do próby dobrano losowo właściciele niezależnych sklepów detalicznych branży spożywczej lub spożywczo-przemysłowej, samodzielnie decydujący o zatowarowaniu półek. Badanie przeprowadzono na wrześniowych wydaniach 3 tytułów: „Handel”, „Wiadomości handlowe” i „Poradnik Handlowca”.

Więcej...

 

NEWSLETTER

Chcesz być informowany o nowościach w serwisie? Zapisz się do naszego newslettera!

SUPPORT MEDIA SP. Z.O.O

al. Jerozolimskie 107, 02-011 Warszawatel.: +48 22 312 40 00
e-mail: info@supportmedia.pl REGON 142232281

Mediateam Projekty UE
UE

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w waszą przyszłość

Zapamiętaj mnie

jeśli jeszcze nie masz loginu skontaktuj się z działem brokerskim

kliknij tutaj